KABARET TEY - 50 LAT, WSPOMNIENIA I POMÓWIENIA
2023-04-26 17:00 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
TEATR POLONIA,
KUP BILET
STOWARZYSZENIE UMARŁYCH POETÓW
Tom Schulman Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Na podstawie filmu Wytwórni Touchstone Pictures ze scenariuszem Toma Schulmana

Reżyseria i opracowanie muzyczne: Piotr Ratajczak
Przekład: Bartosz Wierzbięta
Dramaturgia: Maria Marcinkiewicz-Górna
Scenografia i światło: Marcin Chlanda
Kostiumy: Grupa Mixer
Choreografia: Arkadiusz Buszko
Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy i asystent reżysera: Jan Malawski

Obsada: 
John Keating – Wojciech Malajkat
Chris – Weronika Łukaszewska
Todd Anderson – Adrian Brząkała
Nolan – Mirosław Kropielnicki/Maciej Wierzbicki
Neil Perry – Jędrzej Hycnar/Maciej Musiał/Maciej Musiałowski
Pan Perry – Paweł Pabisiak
Knox Overstreet – Radomir Rospondek
Charlie Dalton – Jakub Sasak
Steven Meeks – Aleksander Sosiński
Richard Cameron – Jędrzej Wielecki

Prapremiera polska: 28 marca 2019 roku

Teatralna wersja kultowego filmu Petera Weira. W Akademii Weltona, elitarnej męskiej szkole z internatem, rozpoczyna się kolejny rok szkolny. Do grona pedagogów dołącza nowy charyzmatyczny wykładowca języka angielskiego – John Keating. Czterem zasadom akademii, którymi są: tradycja, honor, dyscyplina i doskonałość, przeciwstawia inny sposób kształcenia i wychowania. Ciekawość świata, wrażliwość na literaturę piękną, umiejętność samodzielnego myślenia i chęć rozwijania indywidualnych pasji – to wartości, które próbują realizować jego uczniowie w tajnym klubie entuzjastów poezji. Co zwycięży: restrykcyjnie przestrzegana tradycja czy prawo do marzeń, wolności i młodzieńczego buntu?
fot. Katarzyna Kural-Sadowska
2023-04-26 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
KABARET TEY - 50 LAT, WSPOMNIENIA I POMÓWIENIA
2023-04-26 20:00 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
TEATR POLONIA,
KUP BILET
STOWARZYSZENIE UMARŁYCH POETÓW
Tom Schulman Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Na podstawie filmu Wytwórni Touchstone Pictures ze scenariuszem Toma Schulmana

Reżyseria i opracowanie muzyczne: Piotr Ratajczak
Przekład: Bartosz Wierzbięta
Dramaturgia: Maria Marcinkiewicz-Górna
Scenografia i światło: Marcin Chlanda
Kostiumy: Grupa Mixer
Choreografia: Arkadiusz Buszko
Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy i asystent reżysera: Jan Malawski

Obsada: 
John Keating – Wojciech Malajkat
Chris – Weronika Łukaszewska
Todd Anderson – Adrian Brząkała
Nolan – Mirosław Kropielnicki/Maciej Wierzbicki
Neil Perry – Jędrzej Hycnar/Maciej Musiał/Maciej Musiałowski
Pan Perry – Paweł Pabisiak
Knox Overstreet – Radomir Rospondek
Charlie Dalton – Jakub Sasak
Steven Meeks – Aleksander Sosiński
Richard Cameron – Jędrzej Wielecki

Prapremiera polska: 28 marca 2019 roku

Teatralna wersja kultowego filmu Petera Weira. W Akademii Weltona, elitarnej męskiej szkole z internatem, rozpoczyna się kolejny rok szkolny. Do grona pedagogów dołącza nowy charyzmatyczny wykładowca języka angielskiego – John Keating. Czterem zasadom akademii, którymi są: tradycja, honor, dyscyplina i doskonałość, przeciwstawia inny sposób kształcenia i wychowania. Ciekawość świata, wrażliwość na literaturę piękną, umiejętność samodzielnego myślenia i chęć rozwijania indywidualnych pasji – to wartości, które próbują realizować jego uczniowie w tajnym klubie entuzjastów poezji. Co zwycięży: restrykcyjnie przestrzegana tradycja czy prawo do marzeń, wolności i młodzieńczego buntu?
fot. Katarzyna Kural-Sadowska
2023-04-27 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
POMOC DOMOWA
Autor: Marc Camoletti
Reżyseria: Krystyna Janda

Tłumaczenie: Bartosz Wierzbięta
Scenografia: Maciej Maria Putowski
Kostiumy: Tomasz Ossoliński
Światło: Katarzyna Łuszczyk
Asystent scenografa: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski i Rafał Mohr

Obsada: 
Krystyna Janda, Katarzyna Gniewkowska, Barbara Wypych/Małgorzata Kocik, Krzysztof Dracz, Mirosław Kropielnicki

Krystyna Janda jako energiczna, pełna werwy i… niezwykle przewidująca pomoc domowa. Jest bardzo dyskretna (jak sama twierdzi) i na pewno bardzo zaradna – dzięki niej dom Olgi (Katarzyna Gniewkowska) i Norberta (Krzysztof Dracz) zawsze wygląda znakomicie, a życie jego gospodarzy płynie spokojnie i przyjemnie. Wszystko zmienia się raptownie, kiedy małżonkowie postanawiają oddzielnie wyjechać na weekend, Norbert służbowo, a Olga z wizytą do teściów. Oba wyjazdy są w istocie przykrywką dla romansów: Norbert chce w ukryciu spędzić weekend we własnym domu z Mają, zwaną Pszczółką (Barbara Wypych/Małgorzata Kocik), Olga wpada na ten sam pomysł i zaprasza do siebie Marka (Mirosław Kropielnicki)... Na szczęście pomoc domowa jest nie tylko bardzo dyskretna, ale i bardzo pomysłowa, a co ważniejsze - nigdy nie traci zimnej krwi i ironicznego poczucia humoru.
Pomoc domowa od lat święci tryumfy na scenach całego świata. Znakomite dialogi, błyskotliwe riposty i nieoczekiwane zwroty akcji gwarantują wyśmienitą zabawę. Wszystko w przezabawnym tłumaczeniu Bartosza Wierzbięty, autora dialogów do m.in. Shreka i Madagaskaru. W Och-Teatrze sztukę reżyseruje Krystyna Janda, którą zobaczymy w głównej roli.
fot. Katarzyna Chmura
2023-04-29 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
POMOC DOMOWA
Autor: Marc Camoletti
Reżyseria: Krystyna Janda

Tłumaczenie: Bartosz Wierzbięta
Scenografia: Maciej Maria Putowski
Kostiumy: Tomasz Ossoliński
Światło: Katarzyna Łuszczyk
Asystent scenografa: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski i Rafał Mohr

Obsada: 
Krystyna Janda, Katarzyna Gniewkowska, Barbara Wypych/Małgorzata Kocik, Krzysztof Dracz, Mirosław Kropielnicki

Krystyna Janda jako energiczna, pełna werwy i… niezwykle przewidująca pomoc domowa. Jest bardzo dyskretna (jak sama twierdzi) i na pewno bardzo zaradna – dzięki niej dom Olgi (Katarzyna Gniewkowska) i Norberta (Krzysztof Dracz) zawsze wygląda znakomicie, a życie jego gospodarzy płynie spokojnie i przyjemnie. Wszystko zmienia się raptownie, kiedy małżonkowie postanawiają oddzielnie wyjechać na weekend, Norbert służbowo, a Olga z wizytą do teściów. Oba wyjazdy są w istocie przykrywką dla romansów: Norbert chce w ukryciu spędzić weekend we własnym domu z Mają, zwaną Pszczółką (Barbara Wypych/Małgorzata Kocik), Olga wpada na ten sam pomysł i zaprasza do siebie Marka (Mirosław Kropielnicki)... Na szczęście pomoc domowa jest nie tylko bardzo dyskretna, ale i bardzo pomysłowa, a co ważniejsze - nigdy nie traci zimnej krwi i ironicznego poczucia humoru.
Pomoc domowa od lat święci tryumfy na scenach całego świata. Znakomite dialogi, błyskotliwe riposty i nieoczekiwane zwroty akcji gwarantują wyśmienitą zabawę. Wszystko w przezabawnym tłumaczeniu Bartosza Wierzbięty, autora dialogów do m.in. Shreka i Madagaskaru. W Och-Teatrze sztukę reżyseruje Krystyna Janda, którą zobaczymy w głównej roli.
fot. Katarzyna Chmura
2023-04-30 17:00 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
Bilet otwarty online do Teatru Polonia i Och-Teatru
Szanowni Widzowie,

wspólnie z serwisem Bilety24 zachęcamy do zakupu „biletów otwartych online” i „biletów dla dwojga online” na spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru, dostępnych w dwóch wariantach cenowych (standard i premium).

Wymiana „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” na bilety docelowe będzie możliwa po ponownym uruchomieniu stacjonarnej pracy kas naszych teatrów. Istnieje jednak możliwość dokonania wcześniejszej rezerwacji drogą mailową pod adresami bilety@teatrpolonia.pl oraz bilety@ochteatr.com.pl. W momencie wymiany „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” proponujemy Państwu także rabat w wysokości 15% na zakup dodatkowych biletów do Teatru Polonia lub Och-Teatru.

„Bilety otwarte online” i „Bilety dla dwojga online” będzie można zakupić i wymienić aż do 30 kwietnia 2023 roku.

Regulamin akcji BILET OTWARTY/BILET DLA DWOJGA ONLINE DO TEATRU POLONIA I OCH-TEATRU:

1. „Bilet otwarty” lub „Bilet dla dwojga” należy wymienić w kasie Teatru Polonia lub Och-Teatru w Warszawie na bilet/y na jeden ze spektakli z bieżącego repertuaru obu scen:
a) jeden „bilet otwarty Standard” można wymienić na jeden bilet docelowy w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard,
b) jeden „bilet otwarty Premium” można wymienić na jeden bilet docelowy w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard lub Premium,
c) jeden „bilet dla dwojga Standard” można wymienić na dwa bilety docelowe w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard,
d) jeden „bilet dla dwojga Premium” można wymienić na dwa bilety docelowe w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard lub Premium,
2. Nie ma możliwości dopłaty ani wymiany „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” na inny rodzaj. Jeżeli cena docelowego biletu jest niższa niż wartość „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” Teatr Polonia i Och-Teatr w Warszawie ani Serwis Bilety24 nie zwracają różnicy.
3. Podstawą do realizacji „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” jest okazanie jego numeru lub kodu. Kody zawarte na „bilecie otwartym” lub „bilecie dla dwojga” są ważne tylko przy pierwszej realizacji/skanowaniu. Jakiekolwiek kopiowanie i udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje unieważnienie „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” i może być traktowane jako próba oszustwa. W przypadku gdy numer lub kod uwidoczniony na „bilecie otwartym” lub „bilecie dla dwojga” jest nieczytelny lub został uprzednio wykorzystany, dany „bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” zostanie uznany za nieważny.
4. „Bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” nie obowiązuje na pokazy premierowe, spektakle gościnne oraz spektakle sylwestrowe.
5. „Bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” ma określony termin ważności do dnia 30.04.2023 roku. Nie ma możliwości przedłużenia terminu ważności „biletów otwartych” lub „biletów dla dwojga”.
6. Posiadanie „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” nie uprawnia do wejścia na wydarzenie oraz nie gwarantuje uczestnictwa w wydarzeniu bez uprzedniej wymiany na bilet/y na dane wydarzenie.
7. „Bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” nie podlega dalszej odsprzedaży.
8. Serwis Bilety24 oraz Teatr Polonia i Och-Teatr nie przyjmują zwrotów „biletów otwartych” lub „biletów dla dwojga”.
9. Za niewykorzystany „bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” Serwis Bilety24 oraz Teatr Polonia i Och-Teatr nie zwracają pieniędzy.
10. W momencie wymiany „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” na bilet/y wstępu, istnieje możliwość zakupu biletów do Teatru Polonia lub Och-Teatru z rabatem w wysokości 15%. Rabat nie obowiązuje na spektakle premierowe, spektakle gościnne oraz spektakle sylwestrowe.
11. Regulamin korzystania z „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” znajduje się na stronach www.teatrpolonia.pl oraz www.ochteatr.com.pl w zakładkach „Bilet otwarty, bilet dla dwojga online”.
2023-04-30 23:59 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
TEATR POLONIA FIOLETOWE POŃCZOCHY,
KUP BILET
Bilet dla dwojga online do Teatru Polonia i Och-Teatr
Szanowni Widzowie,

wspólnie z serwisem Bilety24 zachęcamy do zakupu „biletów otwartych online” i „biletów dla dwojga online” na spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru, dostępnych w dwóch wariantach cenowych (standard i premium).

Wymiana „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” na bilety docelowe będzie możliwa po ponownym uruchomieniu stacjonarnej pracy kas naszych teatrów. Istnieje jednak możliwość dokonania wcześniejszej rezerwacji drogą mailową pod adresami bilety@teatrpolonia.pl oraz bilety@ochteatr.com.pl. W momencie wymiany „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” proponujemy Państwu także rabat w wysokości 15% na zakup dodatkowych biletów do Teatru Polonia lub Och-Teatru.

„Bilety otwarte online” i „Bilety dla dwojga online” będzie można zakupić i wymienić aż do 30 kwietnia 2023 roku.

Regulamin akcji BILET OTWARTY/BILET DLA DWOJGA ONLINE DO TEATRU POLONIA I OCH-TEATRU:

1. „Bilet otwarty” lub „Bilet dla dwojga” należy wymienić w kasie Teatru Polonia lub Och-Teatru w Warszawie na bilet/y na jeden ze spektakli z bieżącego repertuaru obu scen:
a) jeden „bilet otwarty Standard” można wymienić na jeden bilet docelowy w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard,
b) jeden „bilet otwarty Premium” można wymienić na jeden bilet docelowy w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard lub Premium,
c) jeden „bilet dla dwojga Standard” można wymienić na dwa bilety docelowe w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard,
d) jeden „bilet dla dwojga Premium” można wymienić na dwa bilety docelowe w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard lub Premium,
2. Nie ma możliwości dopłaty ani wymiany „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” na inny rodzaj. Jeżeli cena docelowego biletu jest niższa niż wartość „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” Teatr Polonia i Och-Teatr w Warszawie ani Serwis Bilety24 nie zwracają różnicy.
3. Podstawą do realizacji „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” jest okazanie jego numeru lub kodu. Kody zawarte na „bilecie otwartym” lub „bilecie dla dwojga” są ważne tylko przy pierwszej realizacji/skanowaniu. Jakiekolwiek kopiowanie i udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje unieważnienie „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” i może być traktowane jako próba oszustwa. W przypadku gdy numer lub kod uwidoczniony na „bilecie otwartym” lub „bilecie dla dwojga” jest nieczytelny lub został uprzednio wykorzystany, dany „bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” zostanie uznany za nieważny.
4. „Bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” nie obowiązuje na pokazy premierowe, spektakle gościnne oraz spektakle sylwestrowe.
5. „Bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” ma określony termin ważności do dnia 30.04.2023 roku. Nie ma możliwości przedłużenia terminu ważności „biletów otwartych” lub „biletów dla dwojga”.
6. Posiadanie „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” nie uprawnia do wejścia na wydarzenie oraz nie gwarantuje uczestnictwa w wydarzeniu bez uprzedniej wymiany na bilet/y na dane wydarzenie.
7. „Bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” nie podlega dalszej odsprzedaży.
8. Serwis Bilety24 oraz Teatr Polonia i Och-Teatr nie przyjmują zwrotów „biletów otwartych” lub „biletów dla dwojga”.
9. Za niewykorzystany „bilet otwarty” lub „bilet dla dwojga” Serwis Bilety24 oraz Teatr Polonia i Och-Teatr nie zwracają pieniędzy.
10. W momencie wymiany „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” na bilet/y wstępu, istnieje możliwość zakupu biletów do Teatru Polonia lub Och-Teatru z rabatem w wysokości 15%. Rabat nie obowiązuje na spektakle premierowe, spektakle gościnne oraz spektakle sylwestrowe.
11. Regulamin korzystania z „biletu otwartego” lub „biletu dla dwojga” znajduje się na stronach www.teatrpolonia.pl oraz www.ochteatr.com.pl w zakładkach „Bilet otwarty, bilet dla dwojga online”.
2023-04-30 23:59 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
TEATR POLONIA FIOLETOWE POŃCZOCHY,
KUP BILET
POMOC DOMOWA
Autor: Marc Camoletti
Reżyseria: Krystyna Janda

Tłumaczenie: Bartosz Wierzbięta
Scenografia: Maciej Maria Putowski
Kostiumy: Tomasz Ossoliński
Światło: Katarzyna Łuszczyk
Asystent scenografa: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski i Rafał Mohr

Obsada: 
Krystyna Janda, Katarzyna Gniewkowska, Barbara Wypych/Małgorzata Kocik, Krzysztof Dracz, Mirosław Kropielnicki

Krystyna Janda jako energiczna, pełna werwy i… niezwykle przewidująca pomoc domowa. Jest bardzo dyskretna (jak sama twierdzi) i na pewno bardzo zaradna – dzięki niej dom Olgi (Katarzyna Gniewkowska) i Norberta (Krzysztof Dracz) zawsze wygląda znakomicie, a życie jego gospodarzy płynie spokojnie i przyjemnie. Wszystko zmienia się raptownie, kiedy małżonkowie postanawiają oddzielnie wyjechać na weekend, Norbert służbowo, a Olga z wizytą do teściów. Oba wyjazdy są w istocie przykrywką dla romansów: Norbert chce w ukryciu spędzić weekend we własnym domu z Mają, zwaną Pszczółką (Barbara Wypych/Małgorzata Kocik), Olga wpada na ten sam pomysł i zaprasza do siebie Marka (Mirosław Kropielnicki)... Na szczęście pomoc domowa jest nie tylko bardzo dyskretna, ale i bardzo pomysłowa, a co ważniejsze - nigdy nie traci zimnej krwi i ironicznego poczucia humoru.
Pomoc domowa od lat święci tryumfy na scenach całego świata. Znakomite dialogi, błyskotliwe riposty i nieoczekiwane zwroty akcji gwarantują wyśmienitą zabawę. Wszystko w przezabawnym tłumaczeniu Bartosza Wierzbięty, autora dialogów do m.in. Shreka i Madagaskaru. W Och-Teatrze sztukę reżyseruje Krystyna Janda, którą zobaczymy w głównej roli.
fot. Katarzyna Chmura
2023-05-01 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
POMOC DOMOWA
Autor: Marc Camoletti
Reżyseria: Krystyna Janda

Tłumaczenie: Bartosz Wierzbięta
Scenografia: Maciej Maria Putowski
Kostiumy: Tomasz Ossoliński
Światło: Katarzyna Łuszczyk
Asystent scenografa: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski i Rafał Mohr

Obsada: 
Krystyna Janda, Katarzyna Gniewkowska, Barbara Wypych/Małgorzata Kocik, Krzysztof Dracz, Mirosław Kropielnicki

Krystyna Janda jako energiczna, pełna werwy i… niezwykle przewidująca pomoc domowa. Jest bardzo dyskretna (jak sama twierdzi) i na pewno bardzo zaradna – dzięki niej dom Olgi (Katarzyna Gniewkowska) i Norberta (Krzysztof Dracz) zawsze wygląda znakomicie, a życie jego gospodarzy płynie spokojnie i przyjemnie. Wszystko zmienia się raptownie, kiedy małżonkowie postanawiają oddzielnie wyjechać na weekend, Norbert służbowo, a Olga z wizytą do teściów. Oba wyjazdy są w istocie przykrywką dla romansów: Norbert chce w ukryciu spędzić weekend we własnym domu z Mają, zwaną Pszczółką (Barbara Wypych/Małgorzata Kocik), Olga wpada na ten sam pomysł i zaprasza do siebie Marka (Mirosław Kropielnicki)... Na szczęście pomoc domowa jest nie tylko bardzo dyskretna, ale i bardzo pomysłowa, a co ważniejsze - nigdy nie traci zimnej krwi i ironicznego poczucia humoru.
Pomoc domowa od lat święci tryumfy na scenach całego świata. Znakomite dialogi, błyskotliwe riposty i nieoczekiwane zwroty akcji gwarantują wyśmienitą zabawę. Wszystko w przezabawnym tłumaczeniu Bartosza Wierzbięty, autora dialogów do m.in. Shreka i Madagaskaru. W Och-Teatrze sztukę reżyseruje Krystyna Janda, którą zobaczymy w głównej roli.
fot. Katarzyna Chmura
2023-05-02 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
OSZUŚCI
Michael Jacobs
OSZUŚCI

Reżyseria: Jan Englert
Przekład: Michał Ronikier
Scenografia: Arkadiusz Kośmider
Kostiumy: Dorota Williams
Opracowanie muzyczne: Agnieszka Szczepaniak
Obsada: 
Michalina Łabacz, Gabriela Muskała, Beata Ścibakówna, Piotr Grabowski, Filip Pławiak, Zbigniew Zamachowski
Pokazy przedpremierowe: czerwiec, lipiec 2020; premiera: 25 września 2020

Wysokiej próby komedia, zbudowana z intryg i sieci małych kłamstw między dwoma małżeństwami w średnim wieku i ich zakochanymi, wchodzącymi w dorosłe życie dziećmi. Amerykański dramatopisarz Michael Jacobs zadaje w "Oszustach" pytania o kondycję współczesnej rodziny oraz o… małżeńską nudę. Temat poważny, ale podany lekko i z poczuciem humoru. Mierzą się z nim trzy pary współczesnych kochanków: Monika (Beata Ścibakówna) i Howard (Piotr Grabowski), Sam (Zbigniew Zamachowski) i Grace (Gabriela Muskała) oraz ich dzieci Michelle (Michalina Łabacz) i Allen (Filip Pławiak). Podczas rodzinnej kolacji życie wszystkich przewraca się do góry nogami...
Producent: Beta-Art
fot. Yato Photography
2023-05-05 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
OSZUŚCI
Michael Jacobs
OSZUŚCI

Reżyseria: Jan Englert
Przekład: Michał Ronikier
Scenografia: Arkadiusz Kośmider
Kostiumy: Dorota Williams
Opracowanie muzyczne: Agnieszka Szczepaniak
Obsada: 
Michalina Łabacz, Gabriela Muskała, Beata Ścibakówna, Piotr Grabowski, Filip Pławiak, Zbigniew Zamachowski
Pokazy przedpremierowe: czerwiec, lipiec 2020; premiera: 25 września 2020

Wysokiej próby komedia, zbudowana z intryg i sieci małych kłamstw między dwoma małżeństwami w średnim wieku i ich zakochanymi, wchodzącymi w dorosłe życie dziećmi. Amerykański dramatopisarz Michael Jacobs zadaje w "Oszustach" pytania o kondycję współczesnej rodziny oraz o… małżeńską nudę. Temat poważny, ale podany lekko i z poczuciem humoru. Mierzą się z nim trzy pary współczesnych kochanków: Monika (Beata Ścibakówna) i Howard (Piotr Grabowski), Sam (Zbigniew Zamachowski) i Grace (Gabriela Muskała) oraz ich dzieci Michelle (Michalina Łabacz) i Allen (Filip Pławiak). Podczas rodzinnej kolacji życie wszystkich przewraca się do góry nogami...
Producent: Beta-Art
fot. Yato Photography
2023-05-06 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
ZEMSTA
Aleksander Fredro
ZEMSTA
Reżyseria: Waldemar Śmigasiewicz
Scenografia, kostiumy: Maciej Preyer
Światło: Waldemar Śmigasiewicz, Maciej Preyer
Ruch sceniczny: Emil Wesołowski
Asystent scenografa: Małgorzata Domańska
Opracowanie muzyczne: Waldemar Śmigasiewicz, Michał Cacko
Producent wykonawczy i asystent reżysera: Alicja Przerazińska
Obsada:
Cześnik, Maciej Raptusiewicz – Cezary Żak
Rejent Milczek – Wiktor Zborowski/Piotr Cyrwus
Józef Papkin – Artur Barciś
Klara Raptusiewiczówna – Zofia Zborowska/Marta Kurzak
Wacław Milczek – Michał Piela
Dyndalski – [Wojciech Pokora]/Jan Mayzel
Podstolina, Hanna Czepiersińska – Viola Arlak
Michał Kafar i Maciej Miętus – Adam Serowaniec/Otar Saralidze/Kamil Pruban
Czas trwania: 110 minut, 1 przerwa
Premiera: 14 lutego 2013

Hrabia Aleksander Fredro o Polaków życiu sąsiedzkim. Ile to już razy śmieliśmy się ze sporu o mur graniczny i fanfaronad Papkina? Ile wspaniałych i legendarnych kreacji aktorskich zyskaliśmy dzięki Zemście? To arcydzieło polskiej literatury to jednak nie tylko klasyka komedii – elementarz komizmu sytuacyjnego, przerysowanych postaci czy humoru słownego – ale również jeden z najbardziej krytycznych utworów o polskości, często w szyderczy i o dziwno wciąż aktualny sposób wyszydzający nasze narodowe przywary i słabostki. Utwór, którego ostrze zaczyna nam doskwierać, gdy mija już śmiech. Nasza Zemsta to próba dokonania współczesnej interpretacji tej romantycznej komedii, opowiadająca o konflikcie między Cześnikiem a Rejentem, ale jednocześnie wykpiwająca nas samych i czasy, w których żyjemy. Spektakl w absolutnie brawurowej obsadzie, w reżyserii znanego z ironii specjalisty od Gombrowicza, Waldemara Śmigasiewicza, wystawiany z okazji obchodów roku Aleksandra Fredry.
2023-05-08 12:00 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
ZEMSTA
Aleksander Fredro
ZEMSTA
Reżyseria: Waldemar Śmigasiewicz
Scenografia, kostiumy: Maciej Preyer
Światło: Waldemar Śmigasiewicz, Maciej Preyer
Ruch sceniczny: Emil Wesołowski
Asystent scenografa: Małgorzata Domańska
Opracowanie muzyczne: Waldemar Śmigasiewicz, Michał Cacko
Producent wykonawczy i asystent reżysera: Alicja Przerazińska
Obsada:
Cześnik, Maciej Raptusiewicz – Cezary Żak
Rejent Milczek – Wiktor Zborowski/Piotr Cyrwus
Józef Papkin – Artur Barciś
Klara Raptusiewiczówna – Zofia Zborowska/Marta Kurzak
Wacław Milczek – Michał Piela
Dyndalski – [Wojciech Pokora]/Jan Mayzel
Podstolina, Hanna Czepiersińska – Viola Arlak
Michał Kafar i Maciej Miętus – Adam Serowaniec/Otar Saralidze/Kamil Pruban
Czas trwania: 110 minut, 1 przerwa
Premiera: 14 lutego 2013

Hrabia Aleksander Fredro o Polaków życiu sąsiedzkim. Ile to już razy śmieliśmy się ze sporu o mur graniczny i fanfaronad Papkina? Ile wspaniałych i legendarnych kreacji aktorskich zyskaliśmy dzięki Zemście? To arcydzieło polskiej literatury to jednak nie tylko klasyka komedii – elementarz komizmu sytuacyjnego, przerysowanych postaci czy humoru słownego – ale również jeden z najbardziej krytycznych utworów o polskości, często w szyderczy i o dziwno wciąż aktualny sposób wyszydzający nasze narodowe przywary i słabostki. Utwór, którego ostrze zaczyna nam doskwierać, gdy mija już śmiech. Nasza Zemsta to próba dokonania współczesnej interpretacji tej romantycznej komedii, opowiadająca o konflikcie między Cześnikiem a Rejentem, ale jednocześnie wykpiwająca nas samych i czasy, w których żyjemy. Spektakl w absolutnie brawurowej obsadzie, w reżyserii znanego z ironii specjalisty od Gombrowicza, Waldemara Śmigasiewicza, wystawiany z okazji obchodów roku Aleksandra Fredry.
2023-05-08 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA
Jiří Havelka
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA

Reżyseria: Krystyna Janda
Przekład: Michał Sieczkowski
Scenografia i kostiumy: Zuzanna Markiewicz
Reżyseria światła: Katarzyna Łuszczyk
Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska
Producent wykonawcza i asystentka reżysera: Klaudia Błazik
Obsada:
Pani Zahrádková, Przewodnicząca – Agnieszka Więdłocha
Pan Zahrádka – Piotr Ligienza
Pani Roubíčková – Izabela Dąbrowska
Pani Bernáškowa – Natalia Berardinelli
Pan Kubát – Witold Dębicki/Grzegorz Warchoł
Pani Horváthová – Katarzyna Żak
Pan Nitranský – Sebastian Perdek
Pan Švec – Michał Zieliński
Pani Procházková – Izabella Olejnik
Pan Novák – Cezary Żak
Pan Sokol – Stanisław Brejdygant
Čermákovi – Mirosław Kropielnicki
Nowa data premiery: 16 lipca 2020
"Wspólnota mieszkaniowa" to komedia o społeczności mieszkającej w jednym domu. Na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej ujawniają się różne poglądy i śmieszności ludzkich charakterów. Utwór jest satyrą na współczesne społeczeństwo. W obsadzie plejada wspaniałych aktorów.
2023-05-09 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET

Poprzednie 456789101112 Następne