KLAPS! 50 TWARZY GREYA | |||
![]()
Reżyseria: John Weisgerber
Tłumaczenie: Bartosz Wierzbięta Scenografia i kostiumy: Paulina Czernek Producent wykonawczy i asystent reżysera: Magdalena Kłosińska Obsada: Magdalena Lamparska, Marta Walesiak, Mateusz Damięcki Europejska premiera spektaklu, który w Ameryce cieszy się wielkim powodzeniem. Sztuka nawiązująca do "Pięćdziesięciu twarzy Greya" E. L. James - najsłynniejszego światowego czytadła dla kobiet. Tę wyśmianą i lekceważoną książkę przeczytało najwięcej kobiet na świecie, w USA już w ciągu trzech pierwszych miesięcy powieść sprzedała się w liczbie 20 milionów egzemplarzy! J. S. Blair, I. M. MacIntyre, J. A. Millan, S. A. Moran, C. J. Munch, A.M. Scheffler, I.P. Whalen napisali sztukę, która jest subtelną kpiną z tej książki i z takiego rodzaju literatury. Na scenie spotykamy autorkę książki i dwójkę stworzonych przez nią postaci, które kłócą się z autorką o ich wizerunki i zalety intelektu i charakteru. Spektakl muzyczny, ze znakomitymi piosenkami i z lekkością, która oczaruje widzów. fot. Ola Grochowska
|
MAYDAY | |||
![]()
Oryginalny tytuł: RUN FOR YOUR WIFE
Przekład: Elżbieta Woźniak Reżyseria: Krystyna Janda Scenografia: Arkadiusz Kośmider Kostiumy: Tomasz Ossoliński Obsada:MARY SMITH - Maria Seweryn BARBARA SMITH - Monika Fronczek JOHN SMITH - Rafał Rutkowski INSPEKTOR TROUGHTON - Maciej Wierzbicki STANLEY GARDNER - Artur Barciś INSPEKTOR PORTERHOUSE - Adam Krawczuk BOBBY FRANKLYN - Stefan Friedmann Jedna z najlepszych na świecie komedii. Historia londyńskiego taksówkarza bigamisty, któremu przez lata udaje się bezkolizyjnie lawirować między dwiema kochającymi go żonami. Na skutek wypadku ulicznego jego tajemnica wychodzi na jaw, wywołując lawinę komplikacji. Bohater miota się, usiłując ukryć podwójne życie przed małżonkami, mediami i policją. Znakomity komizm sytuacji fabularnych i języka sprawia, że Mayday od wielu, wielu lat rozśmiesza publiczność na całym świecie. Tytuł jest grany w wielu miastach w Polsce, we wrocławskim Teatrze Polskim od 19 lat. W Warszawie nie był grany od 10 lat. Spektakl planowany na scenie Och-teatru, obsada daje nadzieję na nową - szalenie obiecującą - wersję. PREMIERA 18 MARCA 2012 R.
|
ZAPISKI Z WYGNANIA | |||
![]()
Autorka: Sabina Baral
Reżyseria: Magda Umer Obsada: Krystyna Janda i Janusz Bogacki z zespołem muzycznym w składzie: Tomasz Bogacki (gitara), Mateusz Dobosz/Paweł Pańta (kontrabas), Bogdan Kulik (perkusja), Marek Zebura (skrzypce) „Zapiski z wygnania” to bardzo osobiste wspomnienia Sabiny Baral, dwudziestoletniej emigrantki roku 1968, która wyjechała razem z rodzicami. „Ile cierpienia można znieść, zanim się nie oszaleje? Powychodzili z lasów, z dziur w ziemi, z szaf, piwnic i strychów, wyszli półżywi z obozów, wrócili z Syberii i Kazachstanu, do domu, do Polski. A potem, przez następne dwadzieścia trzy lata nie wyjechali (...). Chcieli mieszkać tutaj, tu, gdzie się urodzili ich rodzice i gdzie się urodziły ich dzieci – my. Po wojennej gehennie, po latach cierpienia i strachu, mimo wszystko jeszcze raz zadecydowali, że Polska to ich kraj. I tych ludzi po 1968 roku Polska wyrzuciła”.
|
OSZUŚCI | |||
![]()
Michael Jacobs
OSZUŚCI Reżyseria: Jan Englert Przekład: Michał Ronikier Scenografia: Arkadiusz Kośmider Kostiumy: Dorota Williams Opracowanie muzyczne: Agnieszka Szczepaniak Obsada: Michalina Łabacz, Gabriela Muskała, Beata Ścibakówna, Piotr Grabowski, Filip Pławiak, Zbigniew Zamachowski Pokazy przedpremierowe: czerwiec, lipiec 2020; premiera: 25 września 2020 Wysokiej próby komedia, zbudowana z intryg i sieci małych kłamstw między dwoma małżeństwami w średnim wieku i ich zakochanymi, wchodzącymi w dorosłe życie dziećmi. Amerykański dramatopisarz Michael Jacobs zadaje w "Oszustach" pytania o kondycję współczesnej rodziny oraz o… małżeńską nudę. Temat poważny, ale podany lekko i z poczuciem humoru. Mierzą się z nim trzy pary współczesnych kochanków: Monika (Beata Ścibakówna) i Howard (Piotr Grabowski), Sam (Zbigniew Zamachowski) i Grace (Gabriela Muskała) oraz ich dzieci Michelle (Michalina Łabacz) i Allen (Filip Pławiak). Podczas rodzinnej kolacji życie wszystkich przewraca się do góry nogami... Producent: Beta-Art fot. Yato Photography
|
ZAPISKI Z WYGNANIA | |||
![]()
Autorka: Sabina Baral
Reżyseria: Magda Umer Obsada: Krystyna Janda i Janusz Bogacki z zespołem muzycznym w składzie: Tomasz Bogacki (gitara), Mateusz Dobosz/Paweł Pańta (kontrabas), Bogdan Kulik (perkusja), Marek Zebura (skrzypce) „Zapiski z wygnania” to bardzo osobiste wspomnienia Sabiny Baral, dwudziestoletniej emigrantki roku 1968, która wyjechała razem z rodzicami. „Ile cierpienia można znieść, zanim się nie oszaleje? Powychodzili z lasów, z dziur w ziemi, z szaf, piwnic i strychów, wyszli półżywi z obozów, wrócili z Syberii i Kazachstanu, do domu, do Polski. A potem, przez następne dwadzieścia trzy lata nie wyjechali (...). Chcieli mieszkać tutaj, tu, gdzie się urodzili ich rodzice i gdzie się urodziły ich dzieci – my. Po wojennej gehennie, po latach cierpienia i strachu, mimo wszystko jeszcze raz zadecydowali, że Polska to ich kraj. I tych ludzi po 1968 roku Polska wyrzuciła”.
|
OSZUŚCI | |||
![]()
Michael Jacobs
OSZUŚCI Reżyseria: Jan Englert Przekład: Michał Ronikier Scenografia: Arkadiusz Kośmider Kostiumy: Dorota Williams Opracowanie muzyczne: Agnieszka Szczepaniak Obsada: Michalina Łabacz, Gabriela Muskała, Beata Ścibakówna, Piotr Grabowski, Filip Pławiak, Zbigniew Zamachowski Pokazy przedpremierowe: czerwiec, lipiec 2020; premiera: 25 września 2020 Wysokiej próby komedia, zbudowana z intryg i sieci małych kłamstw między dwoma małżeństwami w średnim wieku i ich zakochanymi, wchodzącymi w dorosłe życie dziećmi. Amerykański dramatopisarz Michael Jacobs zadaje w "Oszustach" pytania o kondycję współczesnej rodziny oraz o… małżeńską nudę. Temat poważny, ale podany lekko i z poczuciem humoru. Mierzą się z nim trzy pary współczesnych kochanków: Monika (Beata Ścibakówna) i Howard (Piotr Grabowski), Sam (Zbigniew Zamachowski) i Grace (Gabriela Muskała) oraz ich dzieci Michelle (Michalina Łabacz) i Allen (Filip Pławiak). Podczas rodzinnej kolacji życie wszystkich przewraca się do góry nogami... Producent: Beta-Art fot. Yato Photography
|
CASA VALENTINA | |||
![]()
Autor: Harvey Fierstein
Reżyseria i opracowanie muzyczne: Maciej Kowalewski Obsada: Joanna Gleń, Maria Seweryn, Piotr Borowski, Witold Dębicki, Maciej Kosmala, Mirosław Kropielnicki, Piotr Machalica, Rafał Mohr, Cezary Żak Czerwiec 1962 r., mały hotel w górach Catskills w Stanach Zjednoczonych. Pensjonat Rity i George’a to na pozór zwykłe letnie siedlisko. W rzeczywistości jest to miejsce, dokąd z całego kraju przyjeżdżają heteroseksualni mężczyźni, którzy ubierają się jak kobiety. Ricie i George’owi (alias Valentinie) udało się stworzyć warunki, w których przebrani mężczyźni – na co dzień stateczni ojcowie i mężowie – czują się bezpiecznie. Tu mogą poczuć się w zgodzie ze sobą i ze swoim kobiecym alter ego. Sielankę przerywa doniesienie na policję o niemoralnym prowadzeniu się. Goście pensjonatu w odpowiedzi postanawiają założyć oficjalną organizację. Ale wiąże się to z ujawnieniem tajemnicy. Czy każdy z nich jest na to gotowy? Co z uczuciami ich bliskich? Dużo śmiechu, ale i temat poruszający ważne, społeczne problemy. To tekst o potrzebie bycia sobą, o sztucznych społecznych normach, tolerancji i szacunku do drugiego człowieka.Sztuka powstała na bazie prawdziwych wydarzeń. Oficjalne stowarzyszenie zostało powołane i istnieje jako Tri-Ess – The Society for Second Self (www.tri-ess.org). Spektakl jest grany z powodzeniem na Broadwayu i w Londynie. W Och-Teatrze reżyseruje Maciej Kowalewski, kostiumy stworzyła Dorota Roqueplo, a w obsadzie znakomici aktorzy: Maria Seweryn, Piotr Borowski, Witold Dębicki, Maciej Kosmala, Mirosław Kropielnicki, Piotr Machalica, Rafał Mohr, Cezary Żak i Joanna Gleń. SPEKTAKL PRZEZNACZONY DLA WIDZÓW OD 12. ROKU ŻYCIA fot. Katarzyna Kural-Sadowska
|
CWANIARY | |||
![]()
Sylwia Chutnik
CWANIARY Reżyseria: Agnieszka Glińska Adaptacja: Marta Konarzewska, Agnieszka Glińska Scenografia i kostiumy: Monika Nyckowska Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska Kierownictwo muzyczne: Jan Emil Młynarski Aranżacje: Warszawskie Combo Taneczne Choreografia: Aneta Jankowska Przygotowanie wokalne: Aldona Krasucka Reżyseria światła i projekcje: Franciszek Przybylski Producent wykonawcza: Magdalena Kłosińska Realizacja dźwięku: Michał Cacko Obsada: Małgorzata Biela – Halina Elżbieta Kępińska – Babcia Irena Melcer – Celina Weronika Nockowska – Bronka Anna Smołowik – Stefa Michał Meyer – Pan, Żul, Ksiądz, Dziennikarz, Kataryniarz, Psycholog Celebryta, Andrzej (mąż Stefy), GPS, Kossakowski, Komentator, Romek Tasak Nowa data premiery: 24 lipca 2020 "Cwaniary" to opowieść o kobiecym gangu i losach tworzących go czterech kobiet z różnych środowisk. Brawurowa historia o sprawiedliwości i zemście, karze i winie. Adaptacja Marty Konarzewskiej i Agnieszki Glińskiej korzysta z postaci i elementów fabuły głośnej łotrzykowskiej powieści Sylwii Chutnik, ale jednocześnie wpisuje tę historię w pejzaż dzisiejszej Warszawy. Zapraszamy na wciągającą, chuligańską, kobiecą opowiastkę o życiu i śmierci, dopełnioną balladami podwórkowymi w aranżacjach Jana Młynarskiego.
|
CASA VALENTINA | |||
![]()
Autor: Harvey Fierstein
Reżyseria i opracowanie muzyczne: Maciej Kowalewski Obsada: Joanna Gleń, Maria Seweryn, Piotr Borowski, Witold Dębicki, Maciej Kosmala, Mirosław Kropielnicki, Piotr Machalica, Rafał Mohr, Cezary Żak Czerwiec 1962 r., mały hotel w górach Catskills w Stanach Zjednoczonych. Pensjonat Rity i George’a to na pozór zwykłe letnie siedlisko. W rzeczywistości jest to miejsce, dokąd z całego kraju przyjeżdżają heteroseksualni mężczyźni, którzy ubierają się jak kobiety. Ricie i George’owi (alias Valentinie) udało się stworzyć warunki, w których przebrani mężczyźni – na co dzień stateczni ojcowie i mężowie – czują się bezpiecznie. Tu mogą poczuć się w zgodzie ze sobą i ze swoim kobiecym alter ego. Sielankę przerywa doniesienie na policję o niemoralnym prowadzeniu się. Goście pensjonatu w odpowiedzi postanawiają założyć oficjalną organizację. Ale wiąże się to z ujawnieniem tajemnicy. Czy każdy z nich jest na to gotowy? Co z uczuciami ich bliskich? Dużo śmiechu, ale i temat poruszający ważne, społeczne problemy. To tekst o potrzebie bycia sobą, o sztucznych społecznych normach, tolerancji i szacunku do drugiego człowieka.Sztuka powstała na bazie prawdziwych wydarzeń. Oficjalne stowarzyszenie zostało powołane i istnieje jako Tri-Ess – The Society for Second Self (www.tri-ess.org). Spektakl jest grany z powodzeniem na Broadwayu i w Londynie. W Och-Teatrze reżyseruje Maciej Kowalewski, kostiumy stworzyła Dorota Roqueplo, a w obsadzie znakomici aktorzy: Maria Seweryn, Piotr Borowski, Witold Dębicki, Maciej Kosmala, Mirosław Kropielnicki, Piotr Machalica, Rafał Mohr, Cezary Żak i Joanna Gleń. SPEKTAKL PRZEZNACZONY DLA WIDZÓW OD 12. ROKU ŻYCIA fot. Katarzyna Kural-Sadowska
|
CWANIARY | |||
![]()
Sylwia Chutnik
CWANIARY Reżyseria: Agnieszka Glińska Adaptacja: Marta Konarzewska, Agnieszka Glińska Scenografia i kostiumy: Monika Nyckowska Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska Kierownictwo muzyczne: Jan Emil Młynarski Aranżacje: Warszawskie Combo Taneczne Choreografia: Aneta Jankowska Przygotowanie wokalne: Aldona Krasucka Reżyseria światła i projekcje: Franciszek Przybylski Producent wykonawcza: Magdalena Kłosińska Realizacja dźwięku: Michał Cacko Obsada: Małgorzata Biela – Halina Elżbieta Kępińska – Babcia Irena Melcer – Celina Weronika Nockowska – Bronka Anna Smołowik – Stefa Michał Meyer – Pan, Żul, Ksiądz, Dziennikarz, Kataryniarz, Psycholog Celebryta, Andrzej (mąż Stefy), GPS, Kossakowski, Komentator, Romek Tasak Nowa data premiery: 24 lipca 2020 "Cwaniary" to opowieść o kobiecym gangu i losach tworzących go czterech kobiet z różnych środowisk. Brawurowa historia o sprawiedliwości i zemście, karze i winie. Adaptacja Marty Konarzewskiej i Agnieszki Glińskiej korzysta z postaci i elementów fabuły głośnej łotrzykowskiej powieści Sylwii Chutnik, ale jednocześnie wpisuje tę historię w pejzaż dzisiejszej Warszawy. Zapraszamy na wciągającą, chuligańską, kobiecą opowiastkę o życiu i śmierci, dopełnioną balladami podwórkowymi w aranżacjach Jana Młynarskiego.
|
PRAPREMIERA DRESZCZOWCA | |||
![]() Tłumaczenie: Elżbieta Woźniak Reżyseria: Grzegorz Warchoł Scenografia i kostiumy: Maciej Preyer Światło: Waldemar Zatorski Dźwięk: Radosław Grabski Obsada: Izabela Dąbrowska, Patrycja Szczepanowska, Tomasz Drabek, Adam Krawczuk, Andrzej Pieczyński, Rafał Rutkowski, Maciej Wierzbicki oraz Jan Malawski (głos) Zabawna opowieść o amatorskim teatrze, o tym, że wszystko, co złe, może zdarzyć się właśnie w dniu premiery... Komedia o aktorach i ich pracy, o kulisach teatru, o mechanizmach i kłopotach tworzenia iluzji. Wykładowcy i studenci pewnej uczelni prowadzą grupę teatralną i zamierzają wystawić napisaną w latach 20. sztukę o tajemniczym morderstwie. Zbliżają się do premiery, ale wszystko idzie nie tak, jak powinno. Nieszczęśliwe wypadki, które tylko teoretycznie mogłyby mieć miejsce, zdarzają się wszystkie, jeden po drugim. Pech, brak profesjonalizmu, lekkomyślność obsługi i trema aktorów, doprowadzają do istnego pandemonium, widzowie zaś raz po raz doprowadzani są do płaczu ze śmiechu… Czy aktorzy i widzowie dotrwają do ukłonów?
|
PRAPREMIERA DRESZCZOWCA | |||
![]() Tłumaczenie: Elżbieta Woźniak Reżyseria: Grzegorz Warchoł Scenografia i kostiumy: Maciej Preyer Światło: Waldemar Zatorski Dźwięk: Radosław Grabski Obsada: Izabela Dąbrowska, Patrycja Szczepanowska, Tomasz Drabek, Adam Krawczuk, Andrzej Pieczyński, Rafał Rutkowski, Maciej Wierzbicki oraz Jan Malawski (głos) Zabawna opowieść o amatorskim teatrze, o tym, że wszystko, co złe, może zdarzyć się właśnie w dniu premiery... Komedia o aktorach i ich pracy, o kulisach teatru, o mechanizmach i kłopotach tworzenia iluzji. Wykładowcy i studenci pewnej uczelni prowadzą grupę teatralną i zamierzają wystawić napisaną w latach 20. sztukę o tajemniczym morderstwie. Zbliżają się do premiery, ale wszystko idzie nie tak, jak powinno. Nieszczęśliwe wypadki, które tylko teoretycznie mogłyby mieć miejsce, zdarzają się wszystkie, jeden po drugim. Pech, brak profesjonalizmu, lekkomyślność obsługi i trema aktorów, doprowadzają do istnego pandemonium, widzowie zaś raz po raz doprowadzani są do płaczu ze śmiechu… Czy aktorzy i widzowie dotrwają do ukłonów?
|
OSY | |||
![]()
Dwóch mężczyzn i jedna kobieta, nie wiedząc, co zrobić ze swoim życiem i jak poradzić sobie z absolutną samotnością we wszechświecie, ruszają w odważną i tragikomiczną podróż do świata splątanych relacji pomiędzy nimi samymi. Próbują znaleźć wyjście z sytuacji, w której normalne środki komunikacji zawodzą. Żeby uwolnić się od samotności i samooszustwa, bohaterowie sztuki podejmują szaloną próbę wyrwania się z pułapki czasu, bytu i własnego ja. Jest to jednocześnie i bardzo śmieszne, i niezwykle przejmujące. Jak zawsze w sztukach Wyrypajewa: bardzo śmiesznie, trochę smutno, trochę okrutnie i wreszcie trochę o tym, jaki jest sens życia.
Iwan Wyrypajew uważa OSY za swój najlepszy dramat. Po pierwsze, to bardzo śmieszna i błyskotliwa komedia na ważny temat, po drugie zaś, ta sztuka ma nietypową strukturę, w której zawiera się ukryty przed spojrzeniem widza kod. Zgodnie z zamierzeniem autora powinien on wpływać na percepcję odbiorcy – czynić ją świadomą i klarowną. To sztuka o tym, jak widz ją odbiera. ------ Reżyseria: Iwan Wyrypajew Tłumaczenie: Agnieszka Lubomira Piotrowska Scenografia: Anna Met Kostiumy: Katarzyna Lewińska Muzyka: Jacek Jędrasik Reżyseria światła: Adam Czaplicki Asystent scenografa i kostiumografa: Małgorzata Domańska Producent: Piotr Duda (WEDA Dom Artystyczny) Producent wykonawczy: Jan Malawski Asystenci reżysera: Jan Malawski, Michał Rogalski Obsada: Magdalena Boczarska, Dariusz Chojnacki, Marcin Dorociński Czas trwania: 80 minut, bez przerwy Data premiery: 29 listopada 2018 PRODUKCJA: DOM ARTYSTYCZNY WEDA fot. Kasia Chmura
|
OSY | |||
![]()
Dwóch mężczyzn i jedna kobieta, nie wiedząc, co zrobić ze swoim życiem i jak poradzić sobie z absolutną samotnością we wszechświecie, ruszają w odważną i tragikomiczną podróż do świata splątanych relacji pomiędzy nimi samymi. Próbują znaleźć wyjście z sytuacji, w której normalne środki komunikacji zawodzą. Żeby uwolnić się od samotności i samooszustwa, bohaterowie sztuki podejmują szaloną próbę wyrwania się z pułapki czasu, bytu i własnego ja. Jest to jednocześnie i bardzo śmieszne, i niezwykle przejmujące. Jak zawsze w sztukach Wyrypajewa: bardzo śmiesznie, trochę smutno, trochę okrutnie i wreszcie trochę o tym, jaki jest sens życia.
Iwan Wyrypajew uważa OSY za swój najlepszy dramat. Po pierwsze, to bardzo śmieszna i błyskotliwa komedia na ważny temat, po drugie zaś, ta sztuka ma nietypową strukturę, w której zawiera się ukryty przed spojrzeniem widza kod. Zgodnie z zamierzeniem autora powinien on wpływać na percepcję odbiorcy – czynić ją świadomą i klarowną. To sztuka o tym, jak widz ją odbiera. ------ Reżyseria: Iwan Wyrypajew Tłumaczenie: Agnieszka Lubomira Piotrowska Scenografia: Anna Met Kostiumy: Katarzyna Lewińska Muzyka: Jacek Jędrasik Reżyseria światła: Adam Czaplicki Asystent scenografa i kostiumografa: Małgorzata Domańska Producent: Piotr Duda (WEDA Dom Artystyczny) Producent wykonawczy: Jan Malawski Asystenci reżysera: Jan Malawski, Michał Rogalski Obsada: Magdalena Boczarska, Dariusz Chojnacki, Marcin Dorociński Czas trwania: 80 minut, bez przerwy Data premiery: 29 listopada 2018 PRODUKCJA: DOM ARTYSTYCZNY WEDA fot. Kasia Chmura
|
8 KOBIET | |||
![]()
Robert Thomas
8 KOBIET Reżyseria: Adam Sajnuk Przekład: Jakub Rotbaum Scenografia i kostiumy: Katarzyna Adamczyk Muzyka: Michał Lamża Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska Producent wykonawcza i asystentka reżysera: Marta Kloc Obsada: Luiza, nowa służąca – Paulina Chruściel Augusta, siostra Gabi – Izabela Dąbrowska Katarzyna, młodsza córka Gabi – Zofia Domalik Gabi, żona Marcela – Katarzyna Gniewkowska Starsza Pani, matka Gabi – Emilia Krakowska/Elżbieta Jarosik Maria, ochmistrzyni – Maria Seweryn Patrycja, siostra Marcela – Anna Smołowik Zuza, starsza córka Gabi – Weronika Warchoł oraz zespół muzyczny w składzie: Michał Lamża, Wojciech Gumiński, Szymon Linette Czas trwania: 75 minut, bez przerwy Premiera: 30 maja 2019 Odcięty od świata dom na pustkowiu. Osiem kobiet – matka, żona, szwagierka, siostra, dwie córki, pokojówka i kucharka – podejrzanych jest o zabójstwo pana domu. Każda ma motyw, by zabić, każda ma alibi. Kobiety, próbując rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci, zaczynają prowadzić pełną zaskakujących zwrotów akcji, błyskotliwych ripost i kąśliwych uwag grę. Jakie emocje wyzwoli śmierć pana domu? Jakie sekrety zdemaskuje? 8 kobiet to spektakl, który łączy elementy powieści kryminalnej w stylu Agaty Christie, z komedią, melodramatem i musicalem. Jest także, a może przede wszystkim, opowieścią o różnych typach, wymiarach i tajemnicach kobiecości. Osiem kobiet i osiem wspaniałych aktorek na scenie. fot. Katarzyna Kural-Sadowska
|
8 KOBIET | |||
![]()
Robert Thomas
8 KOBIET Reżyseria: Adam Sajnuk Przekład: Jakub Rotbaum Scenografia i kostiumy: Katarzyna Adamczyk Muzyka: Michał Lamża Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska Producent wykonawcza i asystentka reżysera: Marta Kloc Obsada: Luiza, nowa służąca – Paulina Chruściel Augusta, siostra Gabi – Izabela Dąbrowska Katarzyna, młodsza córka Gabi – Zofia Domalik Gabi, żona Marcela – Katarzyna Gniewkowska Starsza Pani, matka Gabi – Emilia Krakowska/Elżbieta Jarosik Maria, ochmistrzyni – Maria Seweryn Patrycja, siostra Marcela – Anna Smołowik Zuza, starsza córka Gabi – Weronika Warchoł oraz zespół muzyczny w składzie: Michał Lamża, Wojciech Gumiński, Szymon Linette Czas trwania: 75 minut, bez przerwy Premiera: 30 maja 2019 Odcięty od świata dom na pustkowiu. Osiem kobiet – matka, żona, szwagierka, siostra, dwie córki, pokojówka i kucharka – podejrzanych jest o zabójstwo pana domu. Każda ma motyw, by zabić, każda ma alibi. Kobiety, próbując rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci, zaczynają prowadzić pełną zaskakujących zwrotów akcji, błyskotliwych ripost i kąśliwych uwag grę. Jakie emocje wyzwoli śmierć pana domu? Jakie sekrety zdemaskuje? 8 kobiet to spektakl, który łączy elementy powieści kryminalnej w stylu Agaty Christie, z komedią, melodramatem i musicalem. Jest także, a może przede wszystkim, opowieścią o różnych typach, wymiarach i tajemnicach kobiecości. Osiem kobiet i osiem wspaniałych aktorek na scenie. fot. Katarzyna Kural-Sadowska
|
Poprzednie | 12345678 | Następne |