OSY

Reżyseria: Iwan Wyrypajew


Tłumaczenie: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Scenografia: Anna Met
Kostiumy: Katarzyna Lewińska
Muzyka: Jacek Jędrasik
Reżyseria światła: Adam Czaplicki
Asystent scenografa i kostiumografa:Małgorzata Domańska
Producent: Piotr Duda (WEDA Dom Artystyczny)
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski, Michał Rogalski

Obsada: 

Magdalena Boczarska, Dariusz Chojnacki, Marcin Dorociński

 
Czas trwania: 80 minut, bez przerwy
Data premiery: 29 listopada 2018

Dwóch mężczyzn i jedna kobieta, nie wiedząc, co zrobić ze swoim życiem i jak poradzić sobie z absolutną samotnością we wszechświecie, ruszają w odważną i tragikomiczną podróż do świata splątanych relacji pomiędzy nimi samymi. Próbują znaleźć wyjście z sytuacji, w której normalne środki komunikacji zawodzą. Żeby uwolnić się od samotności i samooszustwa, bohaterowie sztuki podejmują szaloną próbę wyrwania się z pułapki czasu, bytu i własnego ja. Jest to jednocześnie i bardzo śmieszne, i niezwykle przejmujące. Jak zawsze w sztukach Wyrypajewa: bardzo śmiesznie, trochę smutno, trochę okrutnie i wreszcie trochę o tym, jaki jest sens życia.
 
Iwan Wyrypajew uważa OSY za swój najlepszy dramat. Po pierwsze, to bardzo śmieszna i błyskotliwa komedia na ważny temat, po drugie zaś, ta sztuka ma nietypową strukturę, w której zawiera się ukryty przed spojrzeniem widza kod. Zgodnie z zamierzeniem autora powinien on wpływać na percepcję odbiorcy – czynić ją świadomą i klarowną. To sztuka o tym, jak widz ją odbiera.
 
PRODUKCJA: DOM ARTYSTYCZNY WEDA
2020-08-25 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
CWANIARY
Sylwia Chutnik
CWANIARY
  
Reżyseria: Agnieszka Glińska
Adaptacja: Marta Konarzewska, Agnieszka Glińska
Scenografia i kostiumy: Monika Nyckowska
Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska
Kierownictwo muzyczne: Jan Emil Młynarski
Aranżacje: Warszawskie Combo Taneczne
Choreografia: Aneta Jankowska
Przygotowanie wokalne: Aldona Krasucka
Reżyseria światła i projekcje: Franek Przybylski
Producent wykonawcza: Magdalena Kłosińska
Realizacja dźwięku: Michał Cacko
Obsada: 
Małgorzata Biela – Halina
Elżbieta Kępińska – Babcia
Irena Melcer – Celina
Weronika Nockowska – Bronka
Anna Smołowik – Stefa
Michał Meyer – Pan, Żul, Ksiądz, Dziennikarz, Kataryniarz, Psycholog Celebryta, Andrzej (mąż Stefy), GPS, Kossakowski, Komentator, Romek Tasak
 
Premiera: 2 kwietnia 2020

"Cwaniary" to opowieść o kobiecym gangu i losach tworzących go czterech kobiet z różnych środowisk. Brawurowa historia o sprawiedliwości i zemście, karze i winie. 
Adaptacja Marty Konarzewskiej i Agnieszki Glińskiej korzysta z postaci i elementów fabuły głośnej łotrzykowskiej powieści Sylwii Chutnik, ale jednocześnie wpisuje tę historię w pejzaż dzisiejszej Warszawy. Zapraszamy na wciągającą, chuligańską, kobiecą opowiastkę o życiu i śmierci, dopełnioną balladami podwórkowymi w aranżacjach Jana Młynarskiego.
2020-08-26 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
TEATR POLONIA,
KUP BILET
OSY

Reżyseria: Iwan Wyrypajew


Tłumaczenie: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Scenografia: Anna Met
Kostiumy: Katarzyna Lewińska
Muzyka: Jacek Jędrasik
Reżyseria światła: Adam Czaplicki
Asystent scenografa i kostiumografa:Małgorzata Domańska
Producent: Piotr Duda (WEDA Dom Artystyczny)
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski, Michał Rogalski

Obsada: 

Magdalena Boczarska, Dariusz Chojnacki, Marcin Dorociński

 
Czas trwania: 80 minut, bez przerwy
Data premiery: 29 listopada 2018

Dwóch mężczyzn i jedna kobieta, nie wiedząc, co zrobić ze swoim życiem i jak poradzić sobie z absolutną samotnością we wszechświecie, ruszają w odważną i tragikomiczną podróż do świata splątanych relacji pomiędzy nimi samymi. Próbują znaleźć wyjście z sytuacji, w której normalne środki komunikacji zawodzą. Żeby uwolnić się od samotności i samooszustwa, bohaterowie sztuki podejmują szaloną próbę wyrwania się z pułapki czasu, bytu i własnego ja. Jest to jednocześnie i bardzo śmieszne, i niezwykle przejmujące. Jak zawsze w sztukach Wyrypajewa: bardzo śmiesznie, trochę smutno, trochę okrutnie i wreszcie trochę o tym, jaki jest sens życia.
 
Iwan Wyrypajew uważa OSY za swój najlepszy dramat. Po pierwsze, to bardzo śmieszna i błyskotliwa komedia na ważny temat, po drugie zaś, ta sztuka ma nietypową strukturę, w której zawiera się ukryty przed spojrzeniem widza kod. Zgodnie z zamierzeniem autora powinien on wpływać na percepcję odbiorcy – czynić ją świadomą i klarowną. To sztuka o tym, jak widz ją odbiera.
 
PRODUKCJA: DOM ARTYSTYCZNY WEDA
2020-08-26 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
OSY

Reżyseria: Iwan Wyrypajew


Tłumaczenie: Agnieszka Lubomira Piotrowska
Scenografia: Anna Met
Kostiumy: Katarzyna Lewińska
Muzyka: Jacek Jędrasik
Reżyseria światła: Adam Czaplicki
Asystent scenografa i kostiumografa:Małgorzata Domańska
Producent: Piotr Duda (WEDA Dom Artystyczny)
Producent wykonawczy: Jan Malawski
Asystenci reżysera: Jan Malawski, Michał Rogalski

Obsada: 

Magdalena Boczarska, Dariusz Chojnacki, Marcin Dorociński

 
Czas trwania: 80 minut, bez przerwy
Data premiery: 29 listopada 2018

Dwóch mężczyzn i jedna kobieta, nie wiedząc, co zrobić ze swoim życiem i jak poradzić sobie z absolutną samotnością we wszechświecie, ruszają w odważną i tragikomiczną podróż do świata splątanych relacji pomiędzy nimi samymi. Próbują znaleźć wyjście z sytuacji, w której normalne środki komunikacji zawodzą. Żeby uwolnić się od samotności i samooszustwa, bohaterowie sztuki podejmują szaloną próbę wyrwania się z pułapki czasu, bytu i własnego ja. Jest to jednocześnie i bardzo śmieszne, i niezwykle przejmujące. Jak zawsze w sztukach Wyrypajewa: bardzo śmiesznie, trochę smutno, trochę okrutnie i wreszcie trochę o tym, jaki jest sens życia.
 
Iwan Wyrypajew uważa OSY za swój najlepszy dramat. Po pierwsze, to bardzo śmieszna i błyskotliwa komedia na ważny temat, po drugie zaś, ta sztuka ma nietypową strukturę, w której zawiera się ukryty przed spojrzeniem widza kod. Zgodnie z zamierzeniem autora powinien on wpływać na percepcję odbiorcy – czynić ją świadomą i klarowną. To sztuka o tym, jak widz ją odbiera.
 
PRODUKCJA: DOM ARTYSTYCZNY WEDA
2020-08-27 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
BAL MANEKINÓW
Bruno Jasieński
Reżyseria: Jerzy Stuhr
Obsada: Maciej Stuhr, Nina Minor, Michał Breitenwald, Wojciech Chorąży, Andrzej Deskur, Andrzej Dębski, Jędrzej Taranek/Patryk Gnaś oraz Maria Bijak, Jacobina Blüm, Agnieszka Borkowska, Aleksandra Grącka, Klaudia Gryboś, Marek Bula, Michał Misza Czorny, Bartłomiej Gąsior, Patryk Gnaś, Daniel Leżoń
 
Noc, środek karnawału, jeden z domów mody w Paryżu. W tę jedną noc w roku manekiny mogą spełnić swoje marzenia o wolności i wydać bal. Wspaniałą zabawę w pewnej chwili przerywa im jednak intruz, w pracowni pojawia się człowiek – poseł Ribandel. Aby tajemnica manekinów nie wydała się, postanawiają zabić posła, a jeden z nich – Manekin 41 – przebiera się za intruza i odwiedza wymarzony, do tej pory dla niego nieosiągalny, bal karnawałowy ludzi. Niestety, okazuje się, że ludzki świat nie jest przyjaznym miejscem…
Ta sceniczna groteska Brunona Jasieńskiego, współtwórcy polskiego futuryzmu, napisana w latach 30. po rosyjsku w Paryżu, spolszczona przez Anatola Sterna, ukazuje skorumpowany świat politycznych intryg, afer, korupcji i rozmaitych, mniej lub bardziej obrzydliwych gierek, których inspiratorem są zarówno kapitaliści, jak i działacze robotniczy. Została przetłumaczona na wiele języków i wielokrotnie wystawiana (m.in. w 1974 r. w Teatrze Ateneum przez Janusza Warmińskiego).
Spektakl mistrzowsko łączy różne style teatralne, od farsy po groteskę, a wszystko to w szalonym kalejdoskopie ruchu, tańca i pantomimy. W 2016 r. reżyser spektaklu Jerzy Stuhr wybrał ten tekst jako materiał do pracy nad spektaklem dyplomowym w AST w Krakowie, na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu.
W spektaklu wykorzystywany jest stroboskop.
2020-08-28 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
BAL MANEKINÓW
Bruno Jasieński
Reżyseria: Jerzy Stuhr
Obsada: Maciej Stuhr, Nina Minor, Michał Breitenwald, Wojciech Chorąży, Andrzej Deskur, Andrzej Dębski, Jędrzej Taranek/Patryk Gnaś oraz Maria Bijak, Jacobina Blüm, Agnieszka Borkowska, Aleksandra Grącka, Klaudia Gryboś, Marek Bula, Michał Misza Czorny, Bartłomiej Gąsior, Patryk Gnaś, Daniel Leżoń
 
Noc, środek karnawału, jeden z domów mody w Paryżu. W tę jedną noc w roku manekiny mogą spełnić swoje marzenia o wolności i wydać bal. Wspaniałą zabawę w pewnej chwili przerywa im jednak intruz, w pracowni pojawia się człowiek – poseł Ribandel. Aby tajemnica manekinów nie wydała się, postanawiają zabić posła, a jeden z nich – Manekin 41 – przebiera się za intruza i odwiedza wymarzony, do tej pory dla niego nieosiągalny, bal karnawałowy ludzi. Niestety, okazuje się, że ludzki świat nie jest przyjaznym miejscem…
Ta sceniczna groteska Brunona Jasieńskiego, współtwórcy polskiego futuryzmu, napisana w latach 30. po rosyjsku w Paryżu, spolszczona przez Anatola Sterna, ukazuje skorumpowany świat politycznych intryg, afer, korupcji i rozmaitych, mniej lub bardziej obrzydliwych gierek, których inspiratorem są zarówno kapitaliści, jak i działacze robotniczy. Została przetłumaczona na wiele języków i wielokrotnie wystawiana (m.in. w 1974 r. w Teatrze Ateneum przez Janusza Warmińskiego).
Spektakl mistrzowsko łączy różne style teatralne, od farsy po groteskę, a wszystko to w szalonym kalejdoskopie ruchu, tańca i pantomimy. W 2016 r. reżyser spektaklu Jerzy Stuhr wybrał ten tekst jako materiał do pracy nad spektaklem dyplomowym w AST w Krakowie, na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu.
W spektaklu wykorzystywany jest stroboskop.
2020-08-29 19:30 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
OCH N,
KUP BILET
Bilet otwarty online do Teatru Polonia i Och-Teatru
Szanowni Widzowie,
wspólnie z serwisem Bilety24 zachęcamy do zakupu „biletów otwartych online” na spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru, dostępne w dwóch wariantach cenowych (standard i premium).
Wymiana „biletu otwartego” na bilet docelowy będzie możliwa po ponownym uruchomieniu stacjonarnej pracy kas naszych teatrów. Istnieje jednak możliwość dokonania wcześniejszej rezerwacji drogą mailową pod adresami bilety@teatrpolonia.pl oraz bilety@ochteatr.com.plW momencie wymiany „biletu otwartego” proponujemy Państwu także rabat w wysokości 15% na zakup dodatkowych biletów do Teatru Polonia lub Och-Teatru.  
„Bilety otwarte online” będzie można zakupić i wymienić aż do 31 grudnia 2020 roku.
 

Regulamin akcji Bilet otwarty online do Teatru Polonia i Och-Teatru: 
1. „Bilet otwarty” należy wymienić w kasie Teatru Polonia lub Och-Teatru w Warszawie na bilet na jeden ze spektakli z bieżącego repertuaru obu scen:
a) jeden „bilet otwarty Standard” można wymienić na jeden bilet docelowy w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Standard,
b) jeden „bilet otwarty Premium” można wymienić na jeden bilet docelowy w dowolnym miejscu wybranym przez Państwa na widowni w miarę bieżącej dostępności miejsc na wybrany spektakl z grupy cenowej Premium.
2. Nie ma możliwości dopłaty ani wymiany „biletu otwartego” na inny rodzaj. Jeżeli cena docelowego biletu jest niższa niż wartość „biletu otwartego” Teatr Polonia i Och-Teatr w Warszawie ani Serwis Bilety24 nie zwracają różnicy.
3. Podstawą do realizacji „biletu otwartego” jest okazanie jego numeru lub kodu. Kody zawarte na „bilecie otwartym” są ważne tylko przy pierwszej realizacji/skanowaniu. Jakiekolwiek kopiowanie i udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje unieważnienie „biletu otwartego” i może być traktowane jako próba oszustwa. W przypadku gdy numer lub kod uwidoczniony na „bilecie otwartym” jest nieczytelny lub został uprzednio wykorzystany, dany „bilet otwarty” zostanie uznany za nieważny.
4. „Bilet otwarty” nie obowiązuje na pokazy premierowe, spektakle gościnne oraz spektakle sylwestrowe.
5. „Bilet otwarty” ma określony termin ważności do dnia 31.12.2020 roku. Nie ma możliwości przedłużenia terminu ważności „biletów otwartych”.
6. Posiadanie „biletu otwartego” nie uprawnia do wejścia na wydarzenie oraz nie gwarantuje uczestnictwa w wydarzeniu bez uprzedniej wymiany na docelowy bilet, dostępny dla danego wydarzenia.
7. „Bilet otwarty” nie podlega dalszej odsprzedaży.
8. Serwis Bilety24 oraz Teatr Polonia i Och-Teatr nie przyjmują zwrotów „biletów otwartych”. 
9. Za niewykorzystany „bilet otwarty” Serwis Bilety24 oraz Teatr Polonia i Och-Teatr nie zwracają pieniędzy. 
10. W momencie wymiany „biletu otwartego” na bilet wstępu, istnieje możliwość zakupu biletów do Teatru Polonia lub Och-Teatru z rabatem w wysokości 15%. Rabat nie obowiązuje na spektakle premierowe, spektakle gościnne oraz spektakle sylwestrowe.
11. Regulamin korzystania z „biletu otwartego” znajduje się na stronach www.teatrpolonia.pl oraz www.ochteatr.com.pl w zakładkach „Bilet otwarty online”.
2020-12-31 Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury
TEATR POLONIA FIOLETOWE POŃCZOCHY,
KUP BILET

Poprzednie 12345678